Инструкции за получаване, разопаковане и употреба на стоки
При
получаване на поръчаната от вас стока се уверете, че е в търговски вид в
присъствието на куриера. Ако забележите наранявания или изцапвания на
стоката уведомете куриера и той ще състави Протокол за увредена пратка.
Не се приемат рекламация за получена стока, увредена или замърсена в последствие.
Преди
разопаковане потърсете гаранционната карта на закупеният от вас
продукт. Различните производители поставят този документ на различно
място. При някои от тях, тя е залепена на външния найлон в джобче от
куриера, при други е закачена на видимо място от външната страна на
продукта, а при трети гаранционната карта е вътре във фабричния найлон и
може да я откриете, след разопаковане.
При разопаковането на вашият
матрак или топ матрака не използвайте остри режещи предмети. Внимателно
отстранете найлона и оставете матрака да заеме нормалните си размери и
форма (ако е бил ролиран).
Всеки матрак или топ матрак, който се
доставя под формата на руло, е необходимо да бъде разопакован в рамките
на 30 дни след получаването му от клиента. В противен случай гаранцията
отпада.
При двулицевите матраци е задължително използването на подматрачна рамка, като е препоръчително тя да бъде с дървени ламели.
Еднолицевите
матраци и подматрачни рамки с двоен размер следва да бъдат поставяни на
легла със средна царга (летвата, която преминава през средата на
леглото) за допълнителна опора и предотвратяване от счупване /
изкривяване.
При някои матраци е допустимо да се усеща миризма
веднага след разопаковането. Не се притеснявайте, безвредна е. Като
всяко ново нещо тя щя се отмирише в рамките на два до три дни.